måndag 2 februari 2009

*

jag har ooont i ryggen :( måste börja tänka på att lyfta med benen och inte ryggen, men är inte så lätt för man glömmer sånt.
igår kväll hade mali vaxproppar. och det rann vatten ur na, så det var väl vattnet som gick. så nu kommer hon föla inom 24 timmar. vi var vakna typ hela natten. kändes som jag skulle på pyjamasparty när jag släpa in en madrass på elins rum, och vi låg därinne alla tre och var övertrötta och snacka massa skit medans vi vakade mali. men när kl var 04 och det fortfarande inte kommit nå föl, mali var dessutom hur stilla och lugn som helst så sov vi några timmar var innan klockan ringde och det var dags att släpppa ut pållarna. mali fick dock stå inne, arrami fick göra henne sällskap. så nu ligger jag och tittar på henne och bara väntar på att det ska komma ut nån fölis.. elin och daniel är och handlar så skulle vara bra typiskt om det kom nu är jag är ensam.....

den 19 fabruari skulle elin få besök av nån kompis så då kan jag åka hem och hälsa på i några dagar :D det ska bli kuul! weeii :)

jag kom på idag att jag skulle bli nyttigare och bara dricka cola på fredagar, lördagar och söndagar! kaanske torsdagar om jag är snäll.... vad tror ni jag har brevid mig nu då? joo, ett colaglas! fast det är måndag! men jag tyckte jag förtjänade det eftersom jag vart vaken hela natten och det är pissväder så man blir ju halvt deprimerad.... :(
spöregnar, blåser och är kolmörkt.. :s

jaja, entourage nu! ;p

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli så skönt att få hem dej några dagar! Sköt om dej, och försök vila ryggen. Nu blir dagarna längre och längre...snart är det vår! Kram mamma ;)